Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vintrosa IS
Du är redan följare. Får du inga mejl kan du redigera dina Notisinställningar under Mina uppgifter.
Klicka på bekräftelselänken i det mejl vi skickat dig för att börja ta emot uppdateringar från Vintrosa IS.
Vintrosa IS
Följ oss för uppdateringar
Hej alla föräldrar och ledare!
Nu har vi 66 lag anmälda till Vintrosa beachhandboll cup (VBHC) med 30 lag på lördagen och 36 lag på söndagen. Cupen spelas 10-11 augusti.
Arbetsfördelningen mellan lagen under och inför cupen blir som nedan.
P14/15 Städning lördag
F14/15 Städning söndag
F12/13 Kiosk lördag och söndag
P12/13 Parkering lördag och söndag
F16 Grill lördag och söndag
F10/11 SEK söndag (2 banor)
P10/11 SEK söndag (2 banor)
DJ/Dam SEK lördag (2 banor)
Herr SEK lördag (1 bana) + Roddning fredag/söndag
P16 SEK lördag (1 bana)
Varje lag ska utse en koordinator/kontaktperson från laget. Eftersom tränare och lagledare ofta har andra åtagande, särskilt under cupen, kring lagen är det att föredra om det är någon annan förälder som blir koordinator/kontaktperson för arbetsuppgiften.
Skicka kontaktuppgifter för koordinator/kontaktperson till markus.klinton@vintrosais.se
Vid frågor kontakta Markus på 070 795 795 3
* Madelene Thavelin kommer samordna inköp.
* Ansvarig i F16 tar kontakt med Madelene gällande inköp till Grill.
* Ansvarig i P14/15 och F14/15 tar kontakt med Madelene gällande inköp för Städning.
* Markus Klinton samordnar sekretariatsschemat och en utbildning kommer ske torsdag kväll samma vecka som cupen.
* P12/13 som sköter parkering kommer att få en projektplan som tidigare och även där är Markus Klinton kontaktperson.
Sand kommer att beställas till planerna under sommaren. Lagen kommer att få hjälpa till med att sprida ut denna liksom montering av nya målnät. Det tar vi direkt med er tränare/lagledare.
Vi tar alltid tacksamt emot sponsorer till cupen. Det brukar ligga på mellan 1500-5000 kr. Synlighet ges genom webbsida, sociala medier och i jingel som spelas under cupen. Kontakt Markus eller kassör Erik vid frågor.
Ansvariga för cupen är:
Andreas Tapper - Tävlingsansvarig
Markus Klinton - Arrangemangsansvarig
Madelen Thavelin - Inköpsansvarig
Erik Liljegren - Ekonomiansvarig
Hälsningar ?VBHC genom Markus Klinton
Kommentera
Du måste logga in för att kommentera